[ubuntu-hu] ubuntu.hu tartalom bővítési lehetőségek

Kristóf Kiszel ulysses.mik at gmail.com
2009. Jún. 26., P, 07:28:24 BST

Az oldalon található Súgó két részből áll: az egyik a hivatalos Ubuntu
dokumentáció fordítása, a másik pedig a közösség által készített
dokumentációk. Annak, hogy miért nem Wiki-rendszerű az oldal Súgója, megvan
a maga oka. A jelenlegi rendszer szerintem tökéletes. Bárki küldhet be
leírást, útmutatót az oldalra, amelyek idővel (a dokumentációs csapatnak
köszönhetően) átkerülnek a közösségi dokumentációk közé. A dokumentációs
csapatba bárki jelentkezhet, ennek feltételei és menete részletesen leírva
megtalálható az oldalon. A dokumentációkészítés folyamata nem igazán
bonyolult, a közösségi dokumentációk között van erről is egy leírás.