[ubuntu-hu] Feladatok

László Torma tormail at gmail.com
2009. Júl. 30., Cs, 10:22:25 BST

2009/7/30 Crystal <contact.crystal88 at gmail.com>:
> nem lehetne úgy hogy a grafikus megoldást helyezitek előtérbe a doksiban, de
> mellette megjegyzésként ott van a terminálos megoldás is?

Szerintem ez jó ötlet, bár vannak szélsőségesen terminál-ellenesek is,
akik valószínűleg kiborulnának ettől... :) Mondjuk ezt nem tenném
feltétellé (vagyis szerintem kimehet olyan doksi is, amiben csak a
grafikus felületen történő megoldás van), de ha valaki esetleg olyat
írna, amiben mindkét megoldás szerepel, az remek. Arra mondjuk érdemes
figyelni, hogy a kettő jól elkülönüljön egymástól vizuálisan, egyrészt
hogy amikor csak rápillant a delikvens, ne essen kétségbe, hogy
mennyire bonyolult, másrészt meg tartok tőle, hogy egyes felületes
szemlélők képesek lennének minden lépést kétszer végigcsinálni:
egyszer grafikusan, utána pedig konzolból.

toros