[ubuntu-hu] Feladatok

Alaksza Balázs ubuntu at infoskacatok.hu
2009. Júl. 30., Cs, 10:53:56 BST

Elnézést mindenkitől hogy így beleugatok szélről de ezt sosem értettem.
Az embereket és a terminállal való kapcsolatukat hogy ami terminálban
történik az annyira bonyolult lehet és tuti meg se tudja csinálni stb.....
Mégis mivel nehezebb a billentyűzeten lenyomni a billentyűket mint az
egér gombját nyomkodni? A többség aki ezen a véleményen van úgyis csak
leírásból csinálja és mindegy neki milyen módszerrel mert úgyse érti mit
miért csinál.... Sőt a terminál még egyszerűbb is mert nem kell ikonokat
stb keresgélni és tuti mindent jó helyre ír(merthogy csak egy helyre lehet).

Üdv, Alaksza Balázs