[ubuntu-hu] Feladatok

Kristóf Kiszel ulysses.mik at gmail.com
2009. Júl. 29., Sze, 22:04:51 BST

Üdvözletem!

Holnapután elutazom, és augusztus 8.-án jövök csak haza. Addig is írtam ki
pár feladatot a wikibe (https://wiki.ubuntu.com/HungarianTeam/Documentation),
amiket lehet csinálni. Pár észrevétel ezzel kapcsolatban:

   - Senki ne vállaljon túl sokat egyszerre, inkább szépen apránként
   csináljátok. Minden dokumentációt alaposan nézzetek át, figyeljetek az
   egységes és helyes stílusra, arra, hogy ne legyenek törött linkek (semmilyen
   rossz hivatkozás ne legyen, a képeket is ellenőrizni kell)
   - A Hardy dokumentációval kapcsolatban: az image-files.rst-ről nekem az a
   véleményem, hogy ki kellene dobni, és írni helyette egy újat: mindenképpen
   kerülni kell a terminál használatát, amennyiben grafikus felületen is meg
   lehet oldani a problémát. Lehetőleg tárolókból elérhető programokkal oldjuk
   meg a dolgokat, csak végső esetben használjunk külső csomagból, ne adj'isten
   forrásból telepített programot használni.
   - Mivel a mindenki számára olvasható Hardy dokumentáció már átnézésre
   került, igyekezzünk igazodni ahhoz, például a Hardyhoz írt, és az Intrepidre
   aktualizált dokumentációk lehetőleg ugyanolyanok legyenek, persze figyelve a
   szükséges változtatásokra. Egy példa: a KVM-ről szóló dokumentáció címe
   megváltozott a Hardy dokumentációban, célszerű lenne ugyanezt a címet
   használni a többiben is. Ezzel kapcsolatban szeretném felhívni a figyelmet a
   címekre: adjunk lehetőleg tömör, de beszédes címet a dokumentációnak, így a
   felhasználó könnyebben megtalálhatja, amit akar.

Nagyjából ennyit akartam írni, amennyiben kérdés merülne fel, holnap este
még meg tudom nézni a leveleim, és tudok válaszolni, vagy kiegészíteni a
mondandóm, amennyiben úgy látom, hogy kiegészítésre szorul.

Ulysses