[ubuntu-hu] Hardy dokumentáció

Rábai Viktor ubuntus88 at gmail.com
2009. Júl. 21., K, 18:48:15 BST

Ezer bocs, télleg én piszkáltam bele... Jót akartam, de ezek szerint nem
teljesen sikerült. Én nem terminálból commit-olok, hanem az Olive Bazaar
Branch Managert használom, és abba rendesen beleírtam egy kommentbe hogy
mit csináltam, de ezek szerint nem ment át a szöveg...  Akkor innentől
majd a terminálost használom... Remélem ezért nem távolítotok el a
team-ből...

Viktor