[ubuntu-hu] Super Ubuntu

Alexandra Vass alexa.vass at gmail.com
2009. Jan. 13., K, 09:31:13 GMT

2009/1/13 Gabor Zalai <gabor.zalai at gmail.com>:
> Negyedrészről az eredeti Ubuntu
> telepítő TUD magyarul /Lásd:
> http://tefeo.extra.hu/content/vm810hun.png /!
>

> Csodás magyar szavak ezek:
> Applications, Places, System, Live session user
> Amikor apám gépére megpróbáltam ubuntut varázsolni, szívbajt kapott, amikor
> meglátta a friss telepítést, alíg bírtam megértetni vele, hogy még kb. két
> perc és minden magyarul lesz, csak hadd töltse le a nyelvi csomagokat a gép.
> Aztán sajnos megbukott az ubuntu-project egy nem támogatott videókamera
> miatt, de ez azon nem változtat, hogy egy angolul nem beszélő ember frászt
> [...]

Tehát: Senki nem mondta, hogy le kell minimalizálni a dolgokat
nulláig, mert ha már itt tartunk, akár meg is írhatná az ember magának
az oprendszert nem? Csak egyszerűen felesleges mindent rárakni egy
lemezre. Egyébként tényleg nem teljesen magyar, DE ha lenne szemed,
akkor látnád, hogy a menükön belül, nem is tudom, lehet hogy oroszul
van vagy németül, esetleg eszperantó nyelven? nem ismerem fel.

Nyilván van egy minimális szolgáltatás, amit meg kell adni az embernek
egy ilyen kezdőknek gyártott oprendszernél, pl szövegszerkesztő,
képszerkesztő, bár valóban ezek is teljesen feleslegesek, de ha már
van hely, akkor mért ne? De most komolyan, tényleg baromi kényelmes
egy gigabyte-okban számlálható méretű dolgot használni.
Most komolyan, értelmes egy olyan dolgot kiadni amiben van 5 új csomag
kb., meg a dependencyje? Érdemes neki új nevet adni? Szerintem nagyon
nem!

De még mindig nem ezen megy a téma hogy legyen vagy nem, hanem azon
hogy kikerüljön-e az oldalra!

--
Vass "Skully" Alexandra
"I have an ego the size of a small planet" -- Linus Torwalds