[ubuntu-hu] Magyar ubuntu

Orvos András dcndrew at gmail.com
2009. Jan. 7., Sze, 17:30:42 GMT

2009. 01. 7, szerda keltezéssel 10.23-kor Antal Istvan Miklos ezt írta:

> Lehet hogy tevedek de tudtommal emailt illik szepen megfogalmazni, ha nincs
> ideje ra, akkor irja meg akkor amikor van ideje ra, mert pont arra szolitotta
> fel 'szota'-t, hogy valogassa meg a szavait, es ne kezdemenyezzen 'flame
> wart' a listan, de azzal hogy parancsolva irta, nem igazan mutatott jo
> peldat, de ez az en velemenyem.

Én komolyan és őszintén kíváncsi vagyok rá, hogy gsuveg megjegyzése kit
sértett meg. Sem itt, sem a fórumon nem volt soha szotának túl sok
támogatója, pusztán azért, mert amit csinál, az a legtöbbször
szőrszálhasogatás, és _szerintem_ csak túlreagálja, ha rászólnak.
Szólásszabadság != anarchia (bár egy olyan fórumra azért kíváncsi
volnék, amiben nincs semmilyen moderáció, vezetés, ilyesmi)

Nem, nem feltétlenül szimpatikus, ha valaki rászól a másikra, hogy
fejezze be, sőt! Utasítja, de ez olyasmi, mintha valaki kiállna házatok,
vagy a folyosótokra, és a szembeszomszéddal kiabálni kezdene, hogy
halkítsa le a zenét, és mit képzel magáról? A zenét te amúgy nem is
nagyon hallod.. Ekkor te biztosan szépen megkérnéd, hogy hagyja abba,
más pedig kimenne, és azt mondaná, hogy k*ss! Ekkor az utóbbi ajtaja elé
állna, és kezdene el kiabálni, hogy mit képzel magáról, hogy utasítgat,
és ki ő? A végeredmény az, hogy az egész lépcsőház vagy utca kivonul, és
anyázni kezdenek. Ugye milyen szép?
Nem az a kérdés, hogy ki kezdte, hanem hogy ha bajod van a másikkal, ne
üvöltözz az ajtaja előtt, hanem kopogj be hozzá, és szemtől szemben
rendezd le. Ha meg nem vagy elég tökös legény, hogy "szemtől
szemben" (pl E-mail) lerendezzétek a vitát, akkor ne legyen véleményed.
Ha igazad van, az úgyis megvédi magát. Ha nem, akkor hiába kiabálsz.
De lehet, hogy tévedek. \)

> Ez igy semmikepp nem igaz, gondold ezt at megegyszer, mert szerintem
> moderator!=diktator(!= azt jelenti hogy nem egyenlo).

Arra kíváncsi vagyok, hogy tartanád fenn a rendet, ha moderátor
volnál. :) Egyszer érdemes volna kipróbálnod. Vicces, főleg, hogy napi
5-10 új topic, akár 100 új hsz, sőt, szerintem több, több tíz különböző
személyiség, és emellett még dolgozz, tanulj, vagy csinálj mást.
Nem szarkazmus, érdemes kipróbálni.

Ezt csak azért küldtem ide, hogy mindenki okulhasson belőle. Ha akar. Ha
valaki nem ért velem egyet, szívesen várom a levelét! Vagy csináljuk egy
vitalistát! :D

Köszönöm, ennyi voltam.
/N-drew/
Név: nem elérhető
TĂ­pus: application/pgp-signature
MĂ©ret: 197 bytes
Leírás: Ez az =?ISO-8859-1?Q?=FCzenetr=E9sz?=
 =?ISO-8859-1?Q?_digit=E1lis?= =?ISO-8859-1?Q?_al=E1=EDr=E1ssal?= van
 =?ISO-8859-1?Q?ell=E1tva?=