[ubuntu-hu] Magyar ubuntu

Szilveszter Farkas szilveszter.farkas at gmail.com
2009. Jan. 7., Sze, 09:29:00 GMT

> Lehet hogy tevedek de tudtommal emailt illik szepen megfogalmazni,
> ha nincs
> ideje ra, akkor irja meg akkor amikor van ideje ra, mert pont arra
> szolitotta
> fel 'szota'-t, hogy valogassa meg a szavait, es ne kezdemenyezzen
> 'flame
> wart' a listan, de azzal hogy parancsolva irta, nem igazan mutatott jo
> peldat, de ez az en velemenyem.

Nem szotát szólította fel, de ez apróság. Abban egyetértünk, hogy nem
mutat jó példát. Nem azt mondtam, hogy jó és helyénvaló gsuveg
stílusa, hanem azt, hogy ő egyszerűen ilyen ember. Mindenki ilyennek
ismerte meg, és fogadjuk el így, semmi értelme tovább önteni az olajat
a tűzre, senkinek sem lesz jobb ettől.

> Ez igy semmikepp nem igaz, gondold ezt at megegyszer, mert szerintem
> moderator!=diktator(!= azt jelenti hogy nem egyenlo).

Köszönöm a kioktatást, ma is tanultam valamit :) És igen, sikerült
megint kiragadni egy mondatot a környezetéből. Olvasd el a következő
mondatomat is. Még egyszer. És gondold át.

Szilveszter