[ubuntu-hu] Magyar ubuntu

FIDRICH Robert fidusz at zpok.hu
2009. Jan. 6., K, 10:55:55 GMT

> [...]
> GNU/Linux disztró az ubuntu. Ha valaki keresi, az ubuntut fogja megtalálni,
> nem a kiwit, letölti, kipróbálja, "ez a szar még magyarul sem beszél", aztán
> kalap-kabát. Amit persze megint lehet két nézőpontból vizsgálni. Ha ilyen
> könnyen feladja, akkor nem is a linux célközönsége, nem kár érte. De az is
> lehet, hogy ha eleve magyarul szólt volna hozzá a rendszer, akkor lelkes
> linux-felhasználóvá válik és megismeri, megtanulja azt. Szerintem nagyon
> kellene az, hogy az ubuntu.hu-ról magyarul tudó program legyen elérhető. Ha

Bocs, de az, hogy a "magyar ubuntut" Kiwinek hivjak, ne legyen mar olyan
nagy akadaly!
Meddig tart letolteni a Kiwit? Az ubuntu.hu-ra nincs bekotve? Akkor a
Letoltes oldalon kulon fogjuk ajanlani es kesz.

Es az nem igaz, hogy az Ubuntu nem tud magyarul. Lehet persze, hogy
tudjon megjobban, de akkor ott a Kiwi. Pont.

> Esetleg lehetne akkor propagálni a kiwit a HUbuntu helyett :) (Ami
> egyébként, bár nem javallott, külön engedéllyel megvalósítható. Lásd az
> idézett mondat után következőt).

A Kiwit eddig is reklamoztuk. Toros mindig ir rola ismertetot, amikor
megjelenik a legfrissebb...

Szilveszterrel teljesen egyetertek. Nem kellene mindenaron 173. ubuntu
klont gyartani, amikor ott a Kiwi. Aki segiteni szeretne a magyar Ubuntu
kozossegnek, nagyon sokfele dolgot tehet. Es persze, a Kiwi
fejlesztoinek is lehet segiteni...

udv:

--
Fidusz (FIDRICH Robert)