[ubuntu-hu] Magyar ubuntu

Tersánszky Csaba emerson at linuxforum.hu
2009. Jan. 5., H, 15:59:43 GMT

Gabor SUVEG írta:
> En orulok a Cdnek. Ahogy tobben is irtak, jo dolog, hogy keszult egy
> ujabb kiadas.
> De. Amit hianyolok, hogy jo lenne doksi, hogyan keszul, hogyan
> keszitheto egyedi kiadas ?

Itt van egy használható leírás:

http://bagojur.blog.hu/2008/09/11/gyartsunk_sajat_live_dvd_t

> A masik velemeny, hogy a projekthez kitartas szukseges, ui egyszer
> osszerakni egy cdt meg lehet csinalni, de folyamatosan - havonta - mar
> nem olyan egyszeru, mint ahanyan leirtam elottem.
>
> Azt javaslom, ird le hogyan keszult a CD, irj rola cikket, vagy
> cikkeket. Azokat szivesen kitesszuk az oldalra.  Sot az elkeszult CDt is.
> A megszerzett tudas birtokaban segithesz pl. a belin projektben, ott
> kellhet surubben csinalni CDt, azon sokat tanulhatsz. Akar kismeretu
> netbook isok stb.

Tovább gördítve eme gondolatmenetet, nem volna rossz megoldás egy
Ulite-hoz hasonló, LXDE alapú, kis erőforrás igényeű distro sem. (persze
full magyar) A mostani divatos Intel Atom processzorú minigépek sokat
profitálhatnának belőle.

--
Üdvözlettel: Tersánszky Csaba (Emerson)

------=*= www.blackpanther.hu =*=-------
A blackPanther markaju termekek es a blackPanther OS egy igazi alternativa
lehet Onnek is.
Web: http://www.blackpanther.hu Informacio: info at blackpanther.hu
Hasznaljon On is biztonsagos operacios rendszert es elfelejtheti a
virusokat,
kemprogramokat.