[ubuntu-hu] Magyar ubuntu

Hammer Attila hammera at pickup.hu
2009. Jan. 5., H, 15:41:42 GMT

Szervusztok!

Saját tapasztalat: ha csak a havi frissítésekről van szó és nem akarsz
mindíg új alkalmazásokat elhelyezni a cd-n, akkor az apton-cd tényleg
jobb megoldás lehet. Minden hónapban friss lemezképet egy emberként
tesztelned és feltöltened macerás dolog.

Ha egyéni alkalmazásokkal szeretnéd bővíteni havonta a kiadásodat
(olyanokkal amik például Hardy-n elérhetők de van újabb verziójuk és nem
frissülnek a backport ágban, akkor ez a link segíthet:
https://help.launchpad.net/Packaging/PPA
De ez már nagyon nagy módosítás a rendszerben, óvatosan használd, vagy
inkább ne használd.

A BeLin-t használó felhasználóknak egy ppa tárolón keresztül szoktam
frissíteni például az Orka képernyőolvasót (a stabilitást nem
veszélyezteti), nem volt egyszerű, de bele tanultam.

Szubjektív dolog, de én például nem használom a remastersys és UCK
(Ubuntu Customization Kit) progikat, amit változtatok, azt kézzel teszem
a live cd tömörített fájlrendszerében. A te esetedben erre nincs
szükség, de például sok módosítást a BeLinnél csak így lehetett megoldani.

Sok kitartást a munkádhoz!

Attila