[ubuntu-hu] II. Debreceni Szabadszoftver Este

Molnár Vilmos vilmos.molnar at pannongsm.hu
2008. Sze. 22., H, 11:04:27 BST

2008. 09. 22, hétfő keltezéssel 11.50-kor FIDRICH Robert ezt írta:
> Sziasztok!

> Ugy tudom, a Zold Kor hajduboszormenyi (es talan debreceni) irodajaban
> (is?) Ubuntu van a gepeken. A Zold Kor egyik aktivistaja profi videos,
> egy helyi halozatnak is szoktak felveteleket kesziteni. Egy masik
> aktivistajukrol pedig anno meseltem az ubuntu.hu-n, hogy marciusban
> Pecsett, az OT-n odajott hozzam, hogy mennyire jo a Linux (marmint az
> Ubuntu). Szerintem oket meg lehetne kerni, hogy keszitsenek felveteleket
> a II. Debreceni Szabad Szoftver Estekrol.
>
> Megprobalom elokeresni a sracok elerhetoseget, es mondjuk hotplugot
> [...]
Az nagyon jó lenne Fidusz, ha ezt meg tudnád velük beszélni! Annyit már
tudok, hogy 17 órakor kezdődik, és a helyszin ugyan az ami a legutóbb.

Ăśdv, hotplug
Név: nem elérhető
TĂ­pus: application/pgp-signature
MĂ©ret: 189 bytes
Leírás: Ez az =?ISO-8859-1?Q?=FCzenetr=E9sz?=
	=?ISO-8859-1?Q?_digit=E1lis?= =?ISO-8859-1?Q?_al=E1=EDr=E1ssal?= van
	=?ISO-8859-1?Q?ell=E1tva?=