[ubuntu-hu] II. Debreceni Szabadszoftver Este

FIDRICH Robert fidusz at zpok.hu
2008. Sze. 22., H, 10:50:54 BST

Sziasztok!

> Jó látni, hogy Debrecenen is mennek a Szabad Szoftver Estek. Esetleg ha
> decemberben is lesz, akkor leugrok felvételt készíteni arról is, illetve ha
> igény van rám jobb esetben, előadást is vállalok. Rosszabb esetben zavarom
> az előadókat :p

Ugy tudom, a Zold Kor hajduboszormenyi (es talan debreceni) irodajaban
(is?) Ubuntu van a gepeken. A Zold Kor egyik aktivistaja profi videos,
egy helyi halozatnak is szoktak felveteleket kesziteni. Egy masik
aktivistajukrol pedig anno meseltem az ubuntu.hu-n, hogy marciusban
Pecsett, az OT-n odajott hozzam, hogy mennyire jo a Linux (marmint az
Ubuntu). Szerintem oket meg lehetne kerni, hogy keszitsenek felveteleket
a II. Debreceni Szabad Szoftver Estekrol.

Megprobalom elokeresni a sracok elerhetoseget, es mondjuk hotplugot
osszehozom veluk...

udv:

--
Fidusz (FIDRICH Robert)