[ubuntu-hu] planet

Szilveszter Farkas szilveszter.farkas at gmail.com
2008. Okt. 28., K, 10:30:48 GMT

> Ezt Phanatic írta itt:http://ubuntu.hu/blog/xdarude/az-ubuntu-kulfoldi-oldalai
> Nagyon igaza van, kár, hogy ezzen a "többség" (a döntéshozók közt)
> láthatóan nem osztozik!
>
> Az emeber nem ott kezdődik, hogy van-e valamilyen minősítése vagy
> nincs!

Nem tudom, hogy ezt öngólnak, vagy kapufának jegyezzük fel.

Az általad döntéshozóknak nevezett emberek mindegyike (legjobb
tudomásom szerint) amellett van, hogy gyakorlatilag bárkinek a blogja
kikerülhessen a planetre, ha legalább egy kicsit is van köze a
témájának az Ubuntuhoz. És ezt senki sem kívánja semmilyen
minősítéshez kötni.

Üdv,
Szilveszter