[ubuntu-hu] Levont következtetések

Gabor Kelemen kelemeng at gnome.hu
2008. Okt. 26., V, 16:28:49 GMT

Antal Istvan Miklos írta:

> Ritka előítéletes mondatok,

Ezek után mintáztam:

"Tehát szerintem nem fontos se a szándék se a terv, ezeket mind el lehet
mondani üres szavakkal, ez mind csak elmélet, ami szerintem a
legtermészetesebb megoldás, amit manapság emberek miliói alkalmaznak, az nem
más mint hogy lássuk valami vagy valaki hogy vállik be a gyakorlatban"

Már az is baj, ha egyetértek veled? :)

> feltennék egy kérdést: aki felkeröl a planetre kap
> pénzt?

Tőlünk biztos nem, miért?

> Valahogy nem tudom megérteni, ha logikusan gondolkodik, hogy mi ez a
> *cenzúra*, tudom hogy csúnya szó nem megfelelő kontextusban, de ez a
> mentalitás a cenzúra szellemét tükrözi.

Jézus! Mária! Szent József!

Egy weboldal gazdái meg akarják nézni, hogy mit tesznek ki az oldalukra!
Itten cenzúra van! Most mi lesz?

> Tudnék eredeti írásokat küldeni, amiket mi készítettünk, annyít hogy
> valószínüleg elhinnétek, hogy jó tartalmakat akarunk szolgáltatni, de ha
> ennyire bizalmatlan a planet velünk szemben, akkor nem látom értelmét hogy mi
> is itt legyünk, ugyanis mi nyílt emberek vagyunk és nem akarunk olyan
> közösségbe bekerülni, ahol előítélik az embereket, és fíktív mércéket
> állitanak fel.

Rendben, kérésedet nyugtáztuk.

> Sokan lehet a fentiektől megsértődtek és talán fogalmunk sincs arról hogy mit
> irtam, ezért példázom: Mi lenne akkor ha elvégeznéd az iskolát(egyetem vagy
> akármit) és SEHOVA se vennének fel, mert mindegyik helyen azt kérnék tőled,
> hogy mutass fel valamit, megmondanák, hogy legalább 3 hónap kell legyen a
> munkakönyvedben és legalább 6 elkészített munkadarab. Na akkor mit csinálnál?

Remélem érzed hogy ez mennyire rossz példa.

> A fentieket nem kizárólag az SMLinux érdekében írtam hanem mindazok nevében,
> akiket lenéznek a *nagyok*.
>
> És valószínüleg ha annyíra gyúrnánk, hogy az SMLinux felkerüljön a planetre
> már rég lenne 30 kifogástalan post, csak *sajnos* mi inkább akkor írunk
> amikor van is valami érdemleges, amit leírjunk.

Aham. Jó.

> Ha meg hírtelen fellángolás lenne, akkor már rég nem írtam volna ennyi betüt..
> ahogy látom fölöslegesen.

A hirtelen fellángolás pont az ilyesmiről ismerszik meg: üres szavak,
ígéretek bőven, határozott kiállás ezek mellett hangosan, tényleges
teljesítmény -> 0.

> Tehát végül a kérdésem: az uz Ubuntu Planet, ami "Ablak az Ubuntu magyar
> hackereinek és közösségének világára, munkájára és életére." tudja-e hogy mi
> az hogy "freedom of speech" vagy nem?

Azt írsz a blogodon, amit akarsz. Ha szeretnéd, hogy kirakjuk és van
köze az Ubuntuhoz és nem tiltakozik ellene a lista tagsága, akkor
kikerülhet. De a kettő nem ugyanaz, nem célunk a világ összes
baromságának helyt adni, amit a szólásszabadság lehetővé tesz.

> és ha tudja, akkor alkalmazza is vagy
> inkább újraéleszti a kommunizmust(bizalmatlanságot)?

lol, kommunisták még nem voltunk.

> és végül: az Ubuntu
> Planet szándékszik-e bevenni az SMLinux-t vagy inkább tovább csámcsog a
> törvény aprócskai betüin?

Fogalmam sincs. Formálisan tényleg nincs sok értelme kikötni hogy hány
bejegyzés kell, de valamennyi azért legyen már.
Szóval szerintem még nem, de nem azért mert alapból rossz amit
csináltok, hanem hogy lássuk hogy egyáltalán milyen.

Jaj, ácsi, akkor most pár bekezdéssel ezelőtt visszavontad a
jelentkezést vagy nem? :)

> Aki esetleg ettől sértve érzi magát annak valószínüleg oka is van rá. Nem
> idéztem minden levelet, de nagyjából a tartalomból kiderül hogy kiknek
> válaszolok.

Nyugi, ennél nekünk sokkal több kell ahhoz hogy megsértődjünk, a hosszú
linuxozás türelmessé tesz ;).

kg