[ubuntu-hu] Sziasztok

László Torma tormail at gmail.com
2008. Okt. 26., V, 15:48:28 GMT

> "Ahhoz, hogy a blog bekerülhessen, az alábbi feltételeknek kell
> megfelelnie:
>
>     * Legyenek írások Ubuntuval kapcsolatos témákban is.
>     * A helyesírása feleljen meg egy elvárható szintnek.
>     * Ne legyenek a blogban jogsértő tartalmak (például illegálisan
> letölthető szoftverekre mutató linkek)."
>
> Szerintem ezek vállalható dolgok, nem túl komplikáltak, és
> egyértelműen megállapítható egy blogról, hogy megfelel-e ezeknek a
> követelményeknek.

Akkor viszont végig kell gondolnunk, hogy ezek a feltételek
elégségesek-e. Például for-profit hirdetések nem lehetnek FSF.hu
Alapítvány által hostolt oldalakon, így ezt a feltételt mindenképpen
fel kell vennünk. Aztán vannak olyan dolgok is, amire elsőre nem
gondoltunk, de azért nem árt számításba venni: mi a helyzet a
pornográf, bűncselekmények előkészületére utaló, nyílt politikai
propagandát folytató, az oldal rendes működését valamilyen módon
akadályozó (például gigantikus képeket betöltő), stb. oldalakkal.
Vagyis ki lehet dolgozni egy feltételrendszert, de arra azért
figyeljünk, hogy nehogy saját magunkat lőjjük lábon, és kihagyjunk
valami olyan feltételt, ami fontos lenne, csak hirtelen nem jutott
eszünkbe.