[ubuntu-hu] Sziasztok

Szilveszter Farkas szilveszter.farkas at gmail.com
2008. Okt. 26., V, 11:14:48 GMT

> Nem arról van szó, hogy iszonyatos elvárásaink vannak, hanem arról,
> hogy
> csak minimálisak, tehát hogy ne legyen a figura egy vállalhatatlan
> vadbarom, plusz legyen neki vagy a blogjának némi köze az ubuntuhoz.

Ezzel egyetértek. Visszavonom a tegnapi ötletemet, hogy ezen felül
számítson még a blog "életkora", ill. bejegyzéseinek száma. Ezzel
tényleg tehetséges kezdőket ijeszthetünk el akár. Szerintem elég az a
néhány mondatos feltételrendszer, amit Toros a hírben megfogalmazott:

"Ahhoz, hogy a blog bekerülhessen, az alábbi feltételeknek kell
megfelelnie:

     * Legyenek írások Ubuntuval kapcsolatos témákban is.
     * A helyesírása feleljen meg egy elvárható szintnek.
     * Ne legyenek a blogban jogsértő tartalmak (például illegálisan
letölthető szoftverekre mutató linkek)."

Szerintem ezek vállalható dolgok, nem túl komplikáltak, és
egyértelműen megállapítható egy blogról, hogy megfelel-e ezeknek a
követelményeknek.

Üdv,
Szilveszter