[ubuntu-hu] Sziasztok

FIDRICH Robert fidusz at zpok.hu
2008. Okt. 26., V, 10:00:19 GMT

> Nem, szerencsére nem ilyenekből áll, de előfordulhatnak. Láttunk már
> olyan embert, aki ubuntut használ, de a blogját nem tennénk ki az
> ablakba (planetre), ha te még nem akkor boldog ember vagy :).

Na igen, pont ezert tamogatom en is a szurest...

Egyebkent egy ajanlott fogalom, amely az elmult kb. masfel evtizedben
terjedt el: az elovigyazatossag elve

> Ha utólag megy el az esze, akkor megoldás, viszont ha már elment, akkor
> inkább ne is rakjuk ki. Ennyit a meglevő bejegyzések alapján meg lehet
> állapítani.

Teljesen egyetertek Gaborral. Nekem is van olyan ismerosom, aki ha
veletlenul ubuntut kezdene ez hasznalni, nem ajanlanam a blogjat a
planetre...
Es azt hiszem, azt is tudom, hogy Gabor kire gondolhatott... :O

udv:

--
Fidusz (FIDRICH Robert)
drotlevel:fidusz at zpok.hu