[ubuntu-hu] Sziasztok

szota szota29 at gmail.com
2008. Okt. 26., V, 08:51:13 GMT

Torosnak igaza van abban, hogy valamiféle szűrésre szükség van.
Azonban a szűrés (elbírálás) ne valamilyen misztifikált történet legyen.
Legyenek jól átlátható szabályok/feltételek amelyeket teljesíteni kell
az aspiránsnak.
Ugyanakkor minden blognak ki kellene kerülni, ha Toros által leírt
feltételeket teljesíti, azaz nem rasszista, nem plagizál, nem politizál
szélsőségesen stb.
illetve azonnal törölni kell, ha kikerült, de időközben mégis megsérti a
szabályokat.

Ha ezen felül valaki kikerül valaki meg nem, akkor nyilván felmerül
sokakban a protekció illetve a korrupció gyanúja.