[ubuntu-hu] Re Re

Gabor Kelemen kelemeng at gnome.hu
2008. Okt. 26., V, 09:45:11 GMT

Dj Darkman írta:

> Tehát szerintem nem fontos se a szándék se a terv, ezeket mind el lehet
> mondani üres szavakkal, ez mind csak elmélet, ami szerintem a
> legtermészetesebb megoldás, amit manapság emberek miliói alkalmaznak, az nem
> más mint hogy lássuk valami vagy valaki hogy vállik be a gyakorlatban, és
> aztán ott a delete/remove/kick/ban gomb.

Pontosan, lássuk hogy a blogon vannak-e bejegyzések, nem megy-e el a
kedved egy hónap után, meg hogy mégis miféle társaság képe rajzolódik ki
előttünk a blog alapján. Egyelőre még nem látni semmit, csak szándékot,
tervet meg üres szavakat - bocs. Szerintem egy pár hónap múlva térjünk
vissza a kérdésre.

üdv
kg