[ubuntu-hu] Re Re

Dj Darkman djdarkmanx at gmail.com
2008. Okt. 25., Szo, 21:24:28 BST

Sziasztok megint,
ma reggel probáltam valamivel okosabban elküldeni egy levelet, de úgy néz ki
hogy pont az ellenlezője sült el:

> Szia,

a lelkesedésunk már régóta tart, írtunk már jó pár tutorialt is, az egyikért
Szatmárnémeti legolvasottabb hirportáljának egyik embere külön köszönetet
mondott, mert segített abban hogy áttérjenek. A haver balazsbela fejleszti a
qOrganizer-t (mar 2007-06-26 óta tartó projekt), ami jó eséllyel be fog
kerülni a Debian tárolókba. Tehát szerintem elszántságból és lelkesedésből
van elég.

sajnos nem ért célba előfordul, bárki tévedhet.
UPDATE: be is került a Debian tárolókba a qOrganizer

> Van benne valami, főleg ha valaki éppen a Planet hírének hatására

döntött úgy, hogy akkor most elkezd rendszeresen blogolni. Ezért is

kérdeztem meg az SM-Linux blog kapcsán, hogy mennyire gondolják

komolyan és mennyire terveznek hosszú távra.

Nem ez a célunk és okát se látom annak hogy ez legyen a célunk, nem tudok
róla hogy a planet tagjai, bármit is kapnának cserébe.

>  Szerintem elég, ha

végiggondolja magában őszintén, hogy nem csak egy hirtelen

fellángolásról van-e szó, majd ez alapján eldönti, hogy akar-e

jelentkezni.

Tökéletesen racionális döntés volt.

>  Szóval szerintem ez a 3 hónap/6 bejegyzés lehetne egy

"lágy feltétel", vagyis azokat a blogoknál, amelyek ennek nem felelnek

meg, jobban rá kellene kérdezni a szándékokra, tervekre, stb. Tehát

nem kell feltétlen automatikusan kizáró ok legyen...

3 hónap = semmit mondó adat
6 bejegyzést meg bárki tud írni
tehát ezekből úgyse fog kiderülni semmi.
Tehát szerintem nem fontos se a szándék se a terv, ezeket mind el lehet
mondani üres szavakkal, ez mind csak elmélet, ami szerintem a
legtermészetesebb megoldás, amit manapság emberek miliói alkalmaznak, az nem
más mint hogy lássuk valami vagy valaki hogy vállik be a gyakorlatban, és
aztán ott a delete/remove/kick/ban gomb.