[ubuntu-hu] Sziasztok

FIDRICH Robert fidusz at zpok.hu
2008. Okt. 25., Szo, 13:53:16 BST

> Nem. Alapvető véleménykülönbség van közöttünk. Szerintem (és sok más
> külföldi Planet szerint is, pl. Ubuntu, GNOME, openSUSE, stb.) egy
> Planet célja, hogy a szakbarbárság keretein picit túlmutatva bemutassa
> a közreműködők életét.

> Engem, és szerintem másokat is. Szeretem látni az embert a név mögött,
> nem csak szakmai szempontból.

> Igazából én azért iratkozom fel egy Planet hírcsatornájára, mert
> egyrészt kíváncsi vagyok a projekttel kapcsolatos hírekre,
> fejlesztésekre, de emellett a projektben résztvevő emberekre legalább
> [...]

Teljesen egyetertek Szilveszterrel. Maradjon olyan a planet.ubuntu.hu,
mint amilyen eddig volt, csak meg tobb embert ismerhessunk meg a blogjan
keresztul!

Az ubuntunak egyebkent is az a jelszava, hogy Linux for Human Beings.
Igy legalabb megismerhetjuk az embert...

Aki csak ubuntu temaban akar blogolni, az kozvetlenul megtehetu az
ubuntu.hu blog szekciojaban is.

udv:

--
Fidusz (FIDRICH Robert)