[ubuntu-hu] Sziasztok

Palocz Istvan istvan at palocz.hu
2008. Okt. 25., Szo, 07:06:05 BST

> Azért ezt elég szigorúnak vélem! Sőőőt!!!
Igazából én sem értem ezt a szigorkodást. Egy Planet nem arról szól,
hogy az összes az ubuntu-hoz fellelhető hírt összegyűjtse?
Saját blogomon ritkán születnek ubuntu-s bejegyzések, és azok se velősek
ezért nem is ajánlom. ;)

A kérdés azonban felmerül bennem: Miért ne lehetne csak az ubuntu-s
híreket átvenni tőlem? ( http://palocz.hu/taxonomy/term/21 )
Ki a francot érdekelnek az egyéb bejegyzéseim?
Ezek a bejegyzések nem kéne, hogy eljussanak az ubuntu iránt érdeklődőkhöz?

A drupal.hu planet (és planet.drupal.org) is úgy működik, hogy a drága
bloggerek rátolnak minden releváns bejegyzésre egy drupal, vagy
planet.drupal címkét és ennek a címkének az rss-e van bekötve a planetbe.

Azért is értetlenkedek, mert a WEB2.0 korában ez a fajta központi
minőségellenőrzésdi szerintem nem vezet sehova. Minden júzer el tudja
dönteni, hogy az adott bejegyzése az ubuntu-ról szól-e vagy sem. A
bejegyzés minősége pedig nem a planetet, hanem az adott bloggert minősíti.

Most ránézek a planetre és mit látok? Dohány Tamás Creative Suite-al
bohóckodik (semmi köze az ubuntuhoz), Takács Dániel meg linkeket nyom
német rövidfilmről és bicikliről. Ezek nem érdekelnek, de nem gátolnám
meg őket benne, hogy a saját személyes blogjukon erről írjanak. Ha nem
az egész blog, csak a megfelelő címke rss-e lenne bekötve a planetre,
akkor a káposzta is megmaradna és a kecske is jóllakna. Mindenki azt
blogolna amit akar és az összes ubuntus hír felkerül a planetre.

pp