[ubuntu-hu] Sziasztok

Grósz Zoltán groszzoltan at gmail.com
2008. Okt. 24., P, 22:56:22 BST

Azért ezt elég szigorúnak vélem! Sőőőt!!!
A minimum 6 bejegyzés  az jó elgondolás, ám a 3 hónap szerintem
felesleges. Mért ítéljünk egy termékeny dinamikusan publikáló 'kezdőt' 3
hónap elzárásra? :)

És hogy ne csak észrevétel, de  ajánlás is legyen levelemben:
http://phoenix_art.extra.hu/   > tényleg remek ... úgy hiszem keveseknek
kell bemutatni :)