[ubuntu-hu] ubuntu-hu digest, 27 kötet, 20 szám

Palocz Istvan istvan at palocz.hu
2008. Okt. 17., P, 17:17:18 BST

Csarlee írta:

> emberkek! Hidd el, hogy feltelepiti a Win-t anelkul, hogy elkepzelese
?? ki mondta azt, hogy fel tudja telepíteni??
Egy szóval nem mondtam. Én azt mondtam, hogy a feltelepítéssel kezdeni
egy rendszerrel való ismerkedést nem célszerű dolog. Mint ahogyan nem az
autószereléssel kezded a vezetés tanulását sem.
Nyílván kell hogy legyen kialakult fogalmi rendszere arról, hogy mi az a
partíció, ha particionálnia kell.

> Persze, nem akar ujat tanulni mert neki kell utana neznie, hogy mi
> miert van mivel hianyoznak az alapveto ismeretei...

*Ez rendszer független!* Semmi köze a Linux-hoz.

> Jo, tenyleg nem kotozkodes, de hany szamlakepes ember van itt?
Ez kötözködés, erre nem reagálok.

pp