[ubuntu-hu] Vállal valaki háznál Ubuntu telepítést?

Andrejka Balázs balazs.andrejka at gmail.com
2008. Okt. 17., P, 06:27:09 BST

> Szevasztok!
>
> Nem tartom magam egy zseninek de ez még rajtam is túltesz.
> Az biztos hogy x évvel ezelőtt nagyon tudtam volna örülni annak ha
> valaki fel rakta volna a Linuxot a gépemre.
> A levél további része számomra durva. Nem hiszem hogy az illető nem
> provokál.
> Viszont ha lenne valahol hétvégén tanfolyam "bunkóknak" az engem is
> érdekelne.
> Üdv
> GG

Sziasztok!

Nekem az esett le a dologból, hogy a srác előnyt szeretne szerezni
azzal, hogy magát "részbe" újságírónak titulálja. Szerintem arra
gondolt, hogy mivel újságnál dolgozik, mindenki rohanni fog hozzá
telepíteni. Hogy nem szívatás az, hogy nem ért a gépekhez, azt igazolja,
hogy a letöltés előfeltételeként állapította meg a CD írást.

Igen erős a gyanúm, hogy valamilyen médiában olvasott az Ubunturól, és
most ő is ilyet szeretne. Megnézte a honlapot, és nem érti, hogy miről
is van szó (mi az a live CD, root partíció, stb...). Én személy szerint
nem vállalnám a telepítést, mert utána igen erős support kéne neki. Ha
gond van, akkor biztos nem tudná elmagyarázni érthetően, hogy mi a nyűgje.

Amúgy lehet, hogy tényleg érdemes lenne egy általános ubuntus oktatást
szervezni. Arra gondolok pl, hogy hogyan megy végig a telepítés, mire
kell figyelni a particionálásnál, utána hogy kell a monitor felbontását
beállítani, csomagokat telepíteni, stb. Biztos vagyok benne, hogy lenne
rá jelentkező.

Üdv:
Andrejka Balázs