[ubuntu-hu] Vállal valaki háznál Ubuntu telepítést?

Gábor Gergely g.gergely1 at gmail.com
2008. Okt. 17., P, 05:46:02 BST

Szevasztok!

Nem tartom magam egy zseninek de ez még rajtam is túltesz.
Az biztos hogy x évvel ezelőtt nagyon tudtam volna örülni annak ha valaki
fel rakta volna a Linuxot a gépemre.
A levél további része számomra durva. Nem hiszem hogy az illető nem
provokál.
Viszont ha lenne valahol hétvégén tanfolyam "bunkóknak" az engem is
érdekelne.
Üdv
GG