[ubuntu-hu] Vállal valaki háznál Ubuntu telepítést?

lipilee lipilee at lipilee.hu
2008. Okt. 16., Cs, 21:49:02 BST

bocs hogy beleszólok (én se megyek ki, de más okból), de emberek
százai-ezrei élnek abból, hogy házhoz mennek és számítógépet szerelnek -
hardveresen, szoftveresen, mindegy. szerintem semmi extra nincs egy
olyan kérésben, hogy háznál állítson be vki egy ubuntut az ügyfélnek.
kiszállási díj+óradíj, aztán sanyi.
vagy valamit félreértek, és titkos jelek utalnak az ügyfél ubuntofil
hajlamaira?
lee

--
lipilee | lipilee at lipilee.hu | +36-209-289-586 | http://lipilee.hu