[ubuntu-hu] Vállal valaki háznál Ubuntu telepítést?

Ra¡bai Viktor ubuntus88 at gmail.com
2008. Okt. 16., Cs, 21:46:20 BST

Szerintem próbáljunk egy kicsit levelezni vele...  Mert ha kiderül, hogy
tud levelt írni, akkor be is tudja állítani levelező klienst  => nem
hülye hozzá.  Ergó, vagy fél mert még nem csinált ilyet, vagy valaki
beállította neki a levelezőt  :P  . Ha a második eset forog fenn, akkor
küldjük vissza a win-hez, vagy ha elszánt, akkor monnyuk neki, hogy
nézzen utánna egy kicsit, és ha jobban otthon van segítünk. Ha mégis az
első van, akkor valószínűleg fél, és/vagy lusta egyedül megcsinálni,
ilyenkor rá kell linkelni a dokumentációra, és passz. Ha meg gondja van,
akkor irc. Ott talán fog valaki unatkozni, és elmond neki mindent.

Eredeti kérdésre válaszolva, és két okból nem mennék ki.  1; Messze
lakom és nem esik útba. 2; Ha útba esne sem mennék ki, mert félős
vagyok, és nem örülnék neki ha valaki is bemenne, egy idegen házba.

végső konklúzió: Ne mennyetek ki...  Se pénzért, se jóindulatból.

current88