[ubuntu-hu] Vállal valaki háznál Ubuntu telepítést?

Balázs Attila g.gumicsizma at gmail.com
2008. Okt. 16., Cs, 19:49:08 BST

Hello!

Miért kell egyből rosszat feltételezni?
Miért nem lehet hogy tényleg csak tök béna a skac? Soha nem csinált
ilyet és nem is látott, így lehet hogy nehéz. (karikaturista, szerintem
manapság még papírra rajzol, aztán leadja a főnöknek, ehhez nem kell
számítógép) És ha tényleg csak teszteli a közösséget? Akkor már nem is
segítünk? És ha tényleg akar egy kis ingyen rendszer telepítést? Mi is
az Ubuntu mottója/jelentése, emberség mások felé?

Én akár arra felé is tudok hazamenni, és akkor segítek neki. Azért ha
valami tényleg rosszul sül el, nincs kedve valakinek sörözni a
környéken? Azért ne potyára menjek oda teljesen. :-)
Ja és én is csak egy egyszerű felhasználó vagyok, (és vegyész) nem
biztos hogy minden problémát meg tudok oldani...

bye
kanyi