[ubuntu-hu] Elmegyek blogok

Szabó Miklós langce at freemail.hu
2008. Május. 14., Sze, 07:06:43 BST

Szia!

Nem is szeretném ha minden felhasználó "komolyabb" doksi gyűjtemény írásába
fogna. A wiki előnye a könnyű kereshetőség. A jelenlegi dokumentációból elég
nehéz konkrét kérdésre választ kapni. Az is igaz, hogy embere válogatja mit
szeret jobban, végolvasni a fórumbejegyzéseket, vagy elolvasni a
dokumentációból egy két cikket aztán googlizni, vagy azonnal a googli után
nyúl, vagy levlistát olvasgat. (bevallom nekem ez utóbbi a legjobb, igaz erre
még a kevéssé közösségépítő uhu-s korszakomban kaptam rá.
Szerintem bármilyen is lesz az új ubuntu.hu ha következetesen mindig olyan
lesz, akkor megszokják, illetve már eleve azt ismerik meg így aztán az lesz a
jó megoldás.
Akinek meg majd nem jön be az googlizik. Az meg hogy a többezer látogató közül
idönként elmegy egy-kettő nem hír, legfeljebb  aki elmegy az szeretné annak
feltüntetni. Ilyen alapon aki jön az rögtön írhatna egy blogot, hogy "ITT
VAGYOK és most majd megváltoznak a dolgok."
Véleményem (és tapasztalatom) szerint a neten amúgy sem lehet elmenni, mert
aki elmegy továbbra is megnézi mit hagyott ott, és ilyenkor 100%-osan azt
tapasztalja hogy nem szűnt meg az oldal, nem formatáltak és telepítettek más
oprendszert a júzerek.
Az ubuntu túl nagy közösség ahhoz, hogy egy embertől függjön a léte. De igaz
ez szinte valamennyi nagyobb open projektre, mely köré aktív közösség épült.

Üdv:garaboncia

Sziasztok!

A garabanciának ez a tartalmas levele nagyon jól elmondja az én véleményem is.Jobban nem is mondhattam volna.Épp ezt ecseteltük az egyik "virtuális"osztálytársammal az On-Line nyelvoktatáson,ahova járok.Na ezt kéne neki megmutatnom.
Üdv:
Miklós

TEGYÉL FEL egy apróhirdetést és TEGYÉL EL egy Nintendo Wii játékkonzolt.

Tegyél érte egy kattintást ide >>> http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,263992,316992/click.prm