[ubuntu-hu] Elmegyek blogok

After Modern aftermodern at gmail.com
2008. Május. 13., K, 11:01:44 BST

Igazából szerintem egyetértünk.

Én csak annyit akartam mondani, hogy szerintem a közösség jelenlegi
struktúráját és igényeit egy fórum tudja kiszolgálni. A legtöbb
embernek ez felel meg, mert az alapvető felhasználói magatartás
jellemzően a segítségkérés, és nem az önálló megoldáskeresés.

Tudom hogy a problémamegoldásra elég sok mód van, és most már én is
jobban szeretem a wiki ill howto szerű dolgokat, bár az ubuntu doksik
szerintem nem rosszak. A bajom az velük, hogy sokszor nincs leírva
hogy mi történik, csak az hogy akkor add ki ezt a parancsot, amivel a
végeredmény elérhető, de nem tanulsz vele semmit, illetve nem tudod
igazából hogy mi történik. Ezeket főleg a serveres doksikra értem.

Egyébként "itt vagyok" blogpostok is vannak ám :-)) sose értettem ezt...

aftermodern

http://aftermodern.dyndns.org
+36-20-324-11-14 (RM)
skype: kuslits.bela