[ubuntu-hu] Elmegyek blogok

Őry Máté orymate at gmail.com
2008. Május. 12., H, 22:19:02 BST

Szia PP!

>  Régóta olvasgatom a listát, szívesen segítenék is, de nagyon tevékenyen
>  nem hiszem, hogy részt tudok venni a munkában, azonban tanácsadói
>  szinten és kisebb hegesztésekben tudok segíteni. A Drupalt elég jól
>  ismerem, így talán tudok segíteni bizonyos kérdésekben.

Ezt örömmel vesszük, ha valamit nem sikerül megoldanunk, ezentúl nem
fogsz megúszni engem ;)

>  Kérdezném, hogy mik azok a hiányosságok amik nincsenek meg a Drupal
>  fórumában, ami mondjuk egy phpbb-ben megvannak?

Phpbb-t elég régen használtam, úgyhogy azt nem nagyon ismerem ebből a
szempontból -- nem hasonlítgatni fogok.

A moderálást most a fasttogle és a comment mover modulok (sokban)
segítik, azonban a moderátorok egymás közti és a moderációk szenvedő
alanyai felé irányuló kommunikációját jó lenne valahogy integráltan
segítenünk. Saját fejlesztésű az ajaxos hozzászólás-beküldő űrlap.
Vannak működési hibái, csak firefoxszal megy, nem tökéletes biztonsági
szempontból.

Jelenleg olyan elképzelésem van, hogy a digg hozzászólás-rendszeréhez
hasonló értékelési módszert kellene bevezetni, azonban ehhez jelenleg
csak csírák léteznek a contrib modulok közt.

--
Őry Máté