[ubuntu-hu] Elmegyek blogok

Palócz István istvan at palocz.hu
2008. Május. 12., H, 20:08:30 BST

garaboncia írta:

> Sziasztok!
>
> Szerintem kevés munkával drupal/joomla alapon érdemes dolgozni. Persze kivétel
> ha valaki profi webszerkesztő.
> Nekem igazából az oldallal kapcsolatban, a fórum hiányosságai zavarnak.
Sziasztok!

Régóta olvasgatom a listát, szívesen segítenék is, de nagyon tevékenyen
nem hiszem, hogy részt tudok venni a munkában, azonban tanácsadói
szinten és kisebb hegesztésekben tudok segíteni. A Drupalt elég jól
ismerem, így talán tudok segíteni bizonyos kérdésekben.

Kérdezném, hogy mik azok a hiányosságok amik nincsenek meg a Drupal
fórumában, ami mondjuk egy phpbb-ben megvannak?

Palócz István