[ubuntu-hu] Ubuntu 8.04 CD-k

Gábor Molnár csirkus at gmail.com
2008. Júl. 24., Cs, 18:15:01 BST

Sziasztok!

Úgy tudom, hogy nagy mennyiségű eredeti CD-t sokkal gyorsabban
(illetve nagyobb valószínűséggel) küldenek a LoCo csapatoknak, mint
magánszemélyeknek, ezért fordulok most hozzátok. Arról lenne szó, hogy
a BME-VIK (Műszaki Egyetem, Villamosmérnöki és Informatika Kar)
gólyatáborában szeretnénk Ubuntu CD-t adni annak, aki szeretne vinni
belőle. Ehhez szereték segítséget kérni: szükségünk lenne kb 100 db
CD-re (32 bit, GNOME), de ha ez nehezen beszerezhető, elég lenne
kevesebb is. Tudnátok segíteni ebben?

üdv:
  Molnár Gábor