[ubuntu-hu] Ubuntu 8.04 CD-k

FIDRICH Robert fidusz at zpok.hu
2008. Júl. 24., Cs, 18:19:54 BST

Szia!

> Úgy tudom, hogy nagy mennyiségű eredeti CD-t sokkal gyorsabban
> (illetve nagyobb valószínűséggel) küldenek a LoCo csapatoknak, mint
> magánszemélyeknek, ezért fordulok most hozzátok. Arról lenne szó, hogy
> a BME-VIK (Műszaki Egyetem, Villamosmérnöki és Informatika Kar)
> gólyatáborában szeretnénk Ubuntu CD-t adni annak, aki szeretne vinni
> belőle. Ehhez szereték segítséget kérni: szükségünk lenne kb 100 db
> CD-re (32 bit, GNOME), de ha ez nehezen beszerezhető, elég lenne
> kevesebb is. Tudnátok segíteni ebben?

Ugy tudom, hogy a LoCo-nak kuldott CD-k Torosnal vannak. Egy adagot a
KOTTA Fesztivalon szeretnenk osztogatni, es hotplughoz kell eljuttatni
majd valahogy. Az Ubuntu konferenciara is fog majd kelleni.
Ha megyunk a panyolai vilagzenei fesztivalra, akkor esetleg oda is kell
majd valamennyi.
Hogy a golyataborra mennyi jutna meg, Toros majd megmondja...

Esetleg gyere be majd irc-re valamelyik este!

udv:

--
Fidusz (FIDRICH Robert)
drotlevel:fidusz at zpok.hu