[ubuntu-hu] windows induljon alapbol

Horvath Arpad horvath.arpad at roik.bmf.hu
2008. Jan. 15., K, 09:53:52 GMT

 http://wiki.hup.hu/index.php/GRUB Beállítás fejezete

 default 0
 sor helyett
 default <sor sorszáma - 1>

 Pl. ha induláskor az 5. sorban van a MS Windows felirat, akkor
 default 4

 Bele kell számítani az "Egyéb oprendszerek" vagy hasonló feliratú sort
 is.

 Mindig a témát jelző címet adj a levelednek.

 Uhu Zoltan írta (Dátum: 2008. Jan. 15.)

--
Horvath  Arpad  <horvath.arpad at roik.bmf.hu>
Honlap: http://www.roik.bmf.hu/harp