[ubuntu-hu] ubuntu-hu digest, 18 kötet, 43 szám

Zoltan Tibenszky tzg6sa at gmail.com
2008. Jan. 15., K, 09:51:33 GMT

Terminálba beírjátok, hogy: (mert root jogosultság és grafikusan
szeretnétek szöveget szerkeszteni)
"gksudo gedit /boot/grub/menu.lst"
Majd a "default" után beírjátok, hogy hányadik választási opció legyen
az alapértelmezett. Ez az első nem megjegyzés sor. Az első sorhoz a 0
tartozik.

Üdv!
Zoli

ps: Tárgynak legközelebb olyan valamit adjál meg, aminek van köze a
kérdésedhez
ps2: Ez le van írva a menu.lst elején:
## default num
# Set the default entry to the entry number NUM. Numbering starts from
0, and
# the entry number 0 is the default if the command is not used.
#
# You can specify 'saved' instead of a number. In this case, the default
entry
# is the entry saved with the command 'savedefault'.
# WARNING: If you are using dmraid do not use 'savedefault' or your
# array will desync and will not let you boot your system.