[ubuntu-hu] linux osszeomlas

Gabor Burjan buga at buvoshetes.hu
2008. Jan. 13., V, 14:50:10 GMT

Szia,

Hogy mi rontotta el a particios tablakat es hogy mi okozza a hibat a
telepitoben, azt nem tudom, igy a levelnek csak egy reszere reagalnek.

On Sun, Jan 13, 2008 at 02:30:55PM +0000, Zoltán Tibenszky wrote:

> [...]
> Ez se megoldhatatlan gondolom. Kimásolom a megmaradt ntfs-en lévő
> nélkülözhetetlen fileaimat pendrivera és az egész winyóra rakok Ubuntut, azt
> már csak engedi. Csak hogy a sudo cp-re azt kapom, hogy "Operation not
> supported"! Ez azért nagyon problémás, mert fontos fájlok vannak még a
> winyón. Én itt adtam fel, és fordulok hozzátok.

Mi all az "Operation not supported" uzenet elott?
Ha ugy nez ki az uzenet, hogy

  cp: setting attributes for `/foo/bar': Operation not supported

akkor nincs igazan nagy problema, ez annyit jelent, hogy a file-t
atmasolta, viszont mivel a pendrive-okon altalaban FAT filerendszert
hasznalnak, ezert ott a file tulajdonosait es jogait nem tudja
atallitani.

> -Hogy a fenébe hozhatom vissza a partíciós táblát? Hisz nem töröltem a
> partíciókat!

Amikor livecd-rol bootolsz, a "sudo fdisk -l /dev/hda" mit mond?

buga