[ubuntu-hu] hiányosságok

Andrejka Balázs balazs.andrejka at gmail.com
2008. Jan. 2., Sze, 05:11:19 GMT

> Nemrég tértem meg. (ubi7.10) De még vannak kétségeim:)
Gratulálok! Én is így kezdtem, de már szinte mindent meg tudok csinálni
Ubuntu alatt. Egyetlen progi fut Wine alatt . :)
> java plugin nem műxik a chat.hu-n. de csak ott. eddig. firefox.

Nekem tökéletesen megy a chat.hu Firefoxszal.
> kétpaneles fájlkezelő. eddig a gnome commander a legszimpatikusabb de
> nem tudok vele egyszerre több fájlt kijelölni.

Kijelölés Insert-tel, mint írták.
Frankó kis progi, de törléssel vigyázz, mert nem a lomtárba megy a cucc!
Vannak még egyéb apróságok: Több fájl manuális átnevezésekor várni kell,
amíg a következő fájlra ugrik, különben az előzőleg átnevezett fájlt
akarja újból átnevezni. Remélem érthető volt. :)
> ha valamilyen open office alkalmazás fut belassul a gép. 2.4 celeron,
> 1giga ram, geforce fx5200.

Nekem Sempron 3000+ (2000 MHz), 1 GB DDR1, Radeon 9600XT van.
Én maximum office alkalmazás indításakor veszek észre igen durva
lassulásokat.
Van egy 100 MB-os agyonképletezett Excel táblám, annál ki is fagy.
> néha nem reagál a gép a kikapcsolásra. megy tovább mintha mise történt
> volna.

Velem is előfordult ilyen. Mint írták, "csak" belassult. Egy-két perc és
azt veszed észre, hogy ki is kapcsolt. Amúgy ilyen nekem Windows XP-nél
is előfordult régebben.
> Az Evolution-ban a letöltött levelekben lévő képeket külön egyesével
> kell megnyitni. Fárasztó.

Thunderbird-öt én is csak javasolni tudom!