[ubuntu-hu] xubuntu.hu

Tóth László zuhanocsiga at freemail.hu
2008. Dec. 16., K, 07:57:35 GMT

Sziasztok!

Előre megjegyezném, hogy csak most néztem meg először a xubuntu.hu-t és nem teljesen követtem a fejlesztési eseményeket. Viszont véleménye jó tanácsa mindenkinek lehet alapon. :)
Én nem vagyok a xubuntu.hu fejlesztői csapat tagja, viszont koncepciót tudok mondani. (ha valakit érdekel)
Toros, természetesen nem jó, hogy ez történt, de ahogy szokták mondani ha már megtörtént... Először is kellene egy html oldal, hogy ezt a csúnya drupal hibát eltüntessük.
Másodszor, ki kellene deríteni a hiba okát. Harmadszor, ha "szerver külső biztonsági hiba" történt akkor, aki pöpecül be tud lőni egy szervert az segítsen a csapat tagjainak, mert a cél a fontos.
Utána át kell nézni bitenként az oldalt és ha oksa akkor gó! ;)

Én személy szerint nem támogatom a kész portálrendszereket, de tény hogy így egyszerűbb és gyorsabb.

És ne feledjük, a programozók nagy mondását: "Nem az a alényeg hogy hibát ejtünk, mert ez szinte biztos, hanem hogy mennyi időn belül találjuk meg.... "

Én sok sikert kívánok a xubuntu.hu csapatnak! ;)

Üdv: Tóth László  ( zuhanocsiga )