[ubuntu-hu] xubuntu.hu

Ra¡bai Viktor ubuntus88 at gmail.com
2008. Dec. 16., K, 11:27:37 GMT

Ez nem paranolya, csak segít elkerülni a hasonló esetek hosszú meglétét,
meg ha már a közösség neve ott van, akkor illenék legalább ennyivel
megtisztelni miket, mégha csak jelképes is a dolog, de legalább op.
jogot adhatna vkinek, aki ismer a közösségből (vagy admin-t)....  Tehát
mégegyszer. (sztem elkalandoztam)...   A lényeg, hogy azért kell tőbb
embernek a hozzáférés, hogy ha feltörik az oldalt, és ha (úgy mint most)
nem látjuk napokig a tulajt, akkor lehessen vmit tenni. Mégha csak
annyit, hogy kirakunk egy hibaoldalt.

Rábai Viktor (current88)