[ubuntu-hu] Jelzés a weboldallal kapcsolatban

László Torma tormail at gmail.com
2008. Ápr. 16., Sze, 12:18:22 BST

2008/4/16 Mátó Péter <mato.peter at andrews.hu>:
> Gabor Burjan írta:

>  ACK. Akkor a forrásoknál valóban nem kell piszkálódni, de az iso tükröknél még
>  nincs kinn, ami szerintem hiba, mert a leggyorsabb ever. Néha gyorsabb, mint a
>  helyi háló :) Bra for prezident!

Már ott van, rögtön a hivatalos letöltési oldal alatt (FSN.hu tükör
néven). Javítottam a linkeket is, köszi, hogy szóltál.

Majd ha megjelenik a Hardy, akkor szerintem áttérünk arra, hogy
közvetlenül linkeljük az iso-kat, mert szegény user honnan is tudná,
hogy abból a sok linkből melyik is kell neki...