[ubuntu-hu] szoftverforrások

csola mail at csordaslaszlo.hu
2008. Ápr. 16., Sze, 10:24:02 BST

Mátó Péter írta:

> ------ /etc/apt/sources.list
> deb ftp://ftp.fsn.hu/ubuntu gutsy main restricted universe multiverse
> deb ftp://ftp.fsn.hu/ubuntu gutsy-security main restricted universe multiverse
> deb ftp://ftp.fsn.hu/ubuntu gutsy-updates main restricted universe multiverse
> deb ftp://ftp.fsn.hu/ubuntu gutsy-proposed main restricted universe multiverse
> deb ftp://ftp.fsn.hu/ubuntu gutsy-backports main restricted universe multiverse
>
> deb http://security.ubuntu.com/ubuntu/ gutsy-security universe main multiverse
> restricted
> [...]

Szevasztok!

Tudom, nem help lista, de a fenti levélhez lenne egy kérdésem, ami
szorosan kapcsoódik:
1) a szoftverforrásokban -7.10- Magyarországhoz a freepark, a midian
és a kfki van feltüntetve
2) Ha csak Magyarország van megadva, akkor honnan tölt le?!
3) ha felveszem az fsn-t, akkor azt csak "3.-ik félként" vehetem fel.

Most akkor mi a jó és célszerű megoldás?

csola