[ubuntu-hu] Jelzés a weboldallal kapcsolatban

Mátó Péter mato.peter at andrews.hu
2008. Ápr. 16., Sze, 10:02:07 BST

Néztem az ubuntu.hu letöltés oldalát, néhány megjegyzés:
- nem elérhető a telepítés és a finomhangolás lap.
   http://ubuntu.hu/konyvlap/ubuntu-telepitese
   http://ubuntu.hu/konyvlap/az-ubuntu-finomhangolasa
- mivel Bra jóvoltából van egy kivételesen jó és gyors Ubuntu mirror, azt
  érdemes lenne feltűntetni a letöltési tükrök között, és a telepítési doksiban
  praktikus lenne azt javasolni mint elsődleges csomagforrást. (Ha van ilyen
  javaslat a doksiban. Nem tudom, mert nem elérhető :()
     ftp://ftp.fsn.hu/pub/CDROM-Images/ubuntu/
  illetve:
------ /etc/apt/sources.list
deb ftp://ftp.fsn.hu/ubuntu gutsy main restricted universe multiverse
deb ftp://ftp.fsn.hu/ubuntu gutsy-security main restricted universe multiverse
deb ftp://ftp.fsn.hu/ubuntu gutsy-updates main restricted universe multiverse
deb ftp://ftp.fsn.hu/ubuntu gutsy-proposed main restricted universe multiverse
deb ftp://ftp.fsn.hu/ubuntu gutsy-backports main restricted universe multiverse

deb http://security.ubuntu.com/ubuntu/ gutsy-security universe main multiverse
restricted
deb http://archive.ubuntu.com/ubuntu/ gutsy main universe restricted multiverse
deb http://archive.ubuntu.com/ubuntu/ gutsy-updates universe main multiverse