[ubuntu-hu] Jelzés a weboldallal kapcsolatban

Gabor Burjan buga at buvoshetes.hu
2008. Ápr. 16., Sze, 10:08:21 BST

On Wed, Apr 16, 2008 at 11:02:07AM +0200, Mátó Péter wrote:
> - mivel Bra jóvoltából van egy kivételesen jó és gyors Ubuntu mirror, azt
>   érdemes lenne feltűntetni a letöltési tükrök között, és a telepítési doksiban
>   praktikus lenne azt javasolni mint elsődleges csomagforrást. (Ha van ilyen
>   javaslat a doksiban. Nem tudom, mert nem elérhető :()
> [...]

Szia,

Egy ideje mar a hu.archive.ubuntu.com pont oda mutat, igy szerintem nem
szukseges kulon fsn.hu-kent hirdetni.

duplo:~$ host hu.archive.ubuntu.com
hu.archive.ubuntu.com is an alias for ftp.freepark.org.
ftp.freepark.org has address 195.228.252.133
duplo:~$ host ftp.fsn.hu
ftp.fsn.hu is an alias for ftp.freepark.org.
ftp.freepark.org has address 195.228.252.133
duplo:~$

buga