[ubuntu-hu] beryl

Erno Horvath szerencsefia at gmail.com
2007. Mjus. 24., Cs, 20:16:00 BST

Szia!
Ezt a problémát az xorg.conf színbeállítása okozza. Írd át a kiemelt
részt így:
----
Section "Screen"
	Identifier	"Default Screen"
	Device		"nVidia Corporation NV41.8 [GeForce Go 6800]"
	Monitor		"Általános monitor"
	Defaultdepth	24
	SubSection "Display"
---
Erno

> Szervusztok!
>
> Újra próbát tettem a beryllel, hátha a feisty-vel már kiforrodtabb lett.
> A jó hír az, hogy ezidáig nem tapasztaltam semmiféle fagyást, mint
> edgy-nél volt (Nvidia kártyám van).
> Ellenben azokhoz fordulnék, akik őstehetségek beryl terén. Sajnos az
> ablakaimnak nincsenek fejlécei (lehet, hogy ez így nem világos;az a rész
> hiányzik, amiben az alkalmazás neve, a minimalizálás, teljesképernyő, és
> bezárás gomb van). És Emarald témák sem változnak, ha másikat jelölök
> ki.
> Tudtok ebben segíteni?

> [...]
--------- kvetkez rsz ---------

Tovbbi informcik a(z) ubuntu-hu levelezlistrl