[ubuntu-hu] beryl

Szilvió szilvio at mezeskalacs.hu
2007. Május. 24., Cs, 19:28:07 BST

Szervusztok!

Újra próbát tettem a beryllel, hátha a feisty-vel már kiforrodtabb lett.
A jó hír az, hogy ezidáig nem tapasztaltam semmiféle fagyást, mint
edgy-nél volt (Nvidia kártyám van).
Ellenben azokhoz fordulnék, akik őstehetségek beryl terén. Sajnos az
ablakaimnak nincsenek fejlécei (lehet, hogy ez így nem világos;az a rész
hiányzik, amiben az alkalmazás neve, a minimalizálás, teljesképernyő, és
bezárás gomb van). És Emarald témák sem változnak, ha másikat jelölök
ki.
Tudtok ebben segíteni?

--
Jó munkát!

Szilvió

Ubuntu Feisty
***
"Felix, qui potuit rerum cognescere causas" (Vergilius)