[ubuntu-hu] [kicsit OFF] okosteloo szinkron

Szilveszter Farkas szilveszter.farkas at gmail.com
2007. Május. 23., Sze, 16:31:23 BST

> én csak félfüllel hallottam a témáról, de az alapján várnék,
> hamarost megjelenik az ubuntu mobilra is
> (vagy már megjelent, csak én vagyok megint elmaradva?)

Még nem jelent meg, csak bejelentették. A neve: Ubuntu Mobile and
Embedded, tehát mobil és beágyazott rendszerekbe szánják. Ennek első
prototípusát a mostani UDS-en mutatták be egy Intel Classmate PC (aka.
OLPC-killer) személyében. Továbbá fontolgatja a Nokia is az átállást a
jelenleg Debian alapokon futó maemo platformjával (N770 és N800
Internet Tablet-ek). Ezek egyike sem mobiltelefon, ezért inkább nem
várnék addig, míg megjelenik az első tényleg UME-alapú beszélőke :)

Üdv,
Szilveszter