[ubuntu-hu] áttetszőségek

tamas gervai gthrepwood at gmail.com
2007. Május. 14., H, 13:38:33 BST

On 5/14/07, FIDRICH Robert <fidusz at zpok.hu> wrote:

> Ez szerintem programfuggo. Gnome-termminal eseteben pl. be tudod
> allitani az attetszo hatteret, es az also/felso gnome paneleknel is.
> Elobbinel a Szerkesztes/Profil/Hatasok alatt talalod az attetszo
> hetteret.

Kapcsolodva a temahoz, nalam a beryl, compiz (van meg?) sosem mukodott,
ellenben volt mindig 3D nvidia driverrel. Par hete fogtam magam, es
kiprobaltam az XFCE4-et. Megdobbenesemre atlatszosagot lehet benne allitani
ablakra, inaktiv ablakra, ablak dekoracioira. Nagon tudom ajanlani
mindenkinek, aki nem vegletesen gnome, kde fuggo.

--
Tamas